Du finns kvar <3

Min helg började jättebra. Jag var hemma på Valborg och bara tog det lugnt och laddade inför en ny vecka. Igår kväll så får jag beskedet att en vän har gått bort. Det känns jättekonstigt eftersom att jag pratade med honom på msn här om veckan. Jag bröt ihop totalt och nu får jag ta den tid det tar i och med att det här beskedet som en stor chock för mig.

Men mina tankar går till hans nära och kära. Jag förstår inte hur jobbigt ni måste ha det nu eftersom att jag själv känner mig ganska konstig och nere. Men som sagt, jag försöker att tänka på de som stod honom nära.

Du kommer alltid finnas kvar hos mig. Du var en sådan otroligt snäll människa på alla sätt och vis. Rest in Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0