Envishet kommer man långt med

Jag tror mycket på envishet. Jag är en mycket envis person och det har såklart både bra och dåliga sidor.

Jag tror som sagt att man kommer väldigt långt på envisheten. Att vilja klara av en sak helt själv är en stor utmaning som jag trivs med. Jag har ganska svårt för att inse när saker inte kan genomföras eller att jag måste ha hjälp med en sak, det är faktiskt jätte jobbigt. 

Jag vet inte var min envishet har kommit ifrån, fast jag tror att det är nått som jag fick av min assistent i skolan. 
Min största tro (Jag är inte kristen) är att ingenting är omöjligt även om vissa saker tar längre tid att genomföra. Men tror man på en sak, tror jag att mycket är vunnet. Man måste också våga misslyckas med saker, det är nog jätteviktigt att kunna göra. 

Jag vill återigen tipsa om klippet på vår hemsida. http://vhaction.se/blogg.htm. Kippet ligger längre ner på sidan. 

Som sagt den killen är ett levande bevis på att man kommer ganska långt med hjälp av sin envishet. 



Hörs imorgon igen!!





Kom ihåg, Ingenting är omöjligt!

P.S. om ni ska vara ute i solen, kom ihåg att smörja in er med solskydd. annars blir ni som kräftor:D
Med vänlig hälsning från Jocke den allsmäktige

Kommentarer
Postat av: Micke

Gunde Svan är det du ? glöm heller inte att det behövs 7 nycklar för att skynda skynda här på fortet !!

2010-05-17 @ 11:16:33
Postat av: Maria Lindgren

hej Anton vilken bra bild på dig och vilken bra blogg du har :) kram

2010-05-17 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0