Fångarna på fortet börjar snart

Det populära programmet fångarna på fortet drar igång i höst igen på tv4. Läste en krönika skriven av Alex Schulman på Aftonbladet. Läs den här.

Åter igen så skriver Alex vad han tycker och tänker. Jättebra tycker jag att det är någon som vågar sticka ut och verkligen stå för sin åsikt. Men lika rätt att ha en egen åsikt måste man också acceptera andras åsikter. I det här läget håller jag faktiskt inte med honom i allt.

Jag kan hålla med honom att det är för mycket skitprogram på tv nuförtiden. Men enligt mig är det ju skit vi vill se på tv. Jag kan nämna program som olika dokusåpor som Big Brother och Paradise Hotel. Det är ju på något sätt skit som lockar tittare.

Jag kan inte komma på något som helst vettigt svenskt underhållningsprogram förutom Roast på Berns som jag berättade om härom dagen. Det är liksom Robinson, Anna Anka söker assistent, med mera. Visserligen tittar jag på Robinson och tycker det är väldigt underhållande, men ett program om Anna Anka skulle jag aldrig titta på faktiskt. Då tycker jag att det är mer meningsfullt att kolla på när regndroppar faller mot marken.

De som har sett programmet om Anna Anka tycker jag faktiskt lite synd om. Självklart ska alla ha rätt till en egen åsikt, men när det går så långt att detta är bland det bästa tv3 har att erbjuda tv-tittare, då tycker jag synd om svenska folket.

Trots detta ska det bli spännande att se Fångarna på fortet. Gunde Svan och Agneta Sjödin är kanske de mest meriterade programledare svensk tv har idag. Jag tror faktiskt att fångarna på fortet kommer locka tittare.

Trevlig helg så hörs vi på tisdagen igen!

/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Heeeej Anton!

Hörde att du fyller år idag!

Stoooort grattis från oss alla tre!

2010-05-24 @ 16:42:24
Postat av: Anton

Tack så mycket!



Vi ses snart hoppas jag!

2010-05-24 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0