Kanal 5 - En kanal för idioter?

Satt igår och kollade på Djävulsrallyt som hade premiär i kanal 5. Frågan efter programmet var: Är kanal 5 en kanal för idioter?

Jag har tidigare hyllat Roast på Berns. Det gör jag fortfarande, jag tycker att programmet är kanonkul och så vidare. Men nu känns det som om kanal 5 har lite ont programidéer. Jag tycker inte att underhållning är att se Johan Palm åka rally faktiskt.

Jag efterlyser lite mer sevärda program i den här kanalen. Jag har självklart förstående för att andra människor kan tycka att kanal 5 är en jättebra kanal. Men som jag har nämnt många gånger så är jag inte ett dugg rädd för att skriva vad jag tycker, det är bara bra att människor gör det.

Vakna nu kanal 5 innan ni tappar för många tv-tittare!

Hörs på fredag
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0