Leif Boork?

Jag sa att jag inte skulle skriva så mycket om hockeyn nu. Men det gick åt helvete efter ett par veckor.

Just nu tror jag inte föreningen mår så bra. Ni som har hängt med lite vet varför. Det pågår nämligen krig mellan föreningen och lokaltidningen DT. Jag har självklart mina egna åsikter som supporter och denna gången är jag faktiskt väldigt kritisk mot mitt kära hockeylag. Jag vill inte skriva så mycket om vad det är som har gjort mig så upprörd, i det här läget skulle det bara kännas fjantigt att gå ut med vad jag tycker och tänker. Så jag skippar det helt enkelt.

"Leif Boork till Leksand" - Hur många gånger har man inte hört det vid det här laget? Jag välkomnar Leif till föreningen om det nu blir så. Jag gillar hans sätt att se på ishockey och jag tycker att han har fått alldeles för mycket skit de senaste åren. Jag tror tyvärr att detta inte kommer att hända. Varför vet jag faktiskt inte, jag får bara den känslan.

Nu är det på tiden att Leksands IF tänker något steg längre tycker jag. Och nej, jag har absolut inget personligt emot de personerna som jobbar inom föreningen, inte på något sätt.

Vi får se vad det här leder till. Som så många gånger förr så står jag kvar oavsätt vad som händer med denna förening.

PS. Jag hoppas vi hörs på torsdag igen (om jag lever då), Ska tatuera mig imorgon vid 16-tiden och jag är skapligt nervös inför detta. Går allt som det ska kommer ni att kunna läsa ännu ett inlägg från mig på torsdag!

/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Jadu Anton, vad ska man tro??? Lite sandlådenivå på det hela.....

Vi vill se en bild på din nya tatuering!!! Leksandsstjärna??



Ha en bra dag!

2010-05-26 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0