Tatuering

Jag tatuerade mig som sagt i onsdags. Jag var sjukt nervös innan. Men det gjorde inte så ont som jag hade trott från början.

Jag är riktigt glad över att jag klarade av det faktiskt! Satt och tatuerade mig i ungefär tre och en halv timme. Jag är glad över att Jocke och hans flickvän var med som stöd, annars hade jag nog inte klarat av det tror jag. Jocke har nog rätt ont i handen efter detta, då jag satt och klämde sönder den ungefär, haha.

Vad ska ni göra i helgen? Jag ska i alla fall åka och se Rootvälta i Borlänge ikväll, där även Governor Andy kommer att uppträda. Det blir awesome!

Trevlig helg på er alla,
återkommer under måndagen
//Anton

Helgen är kommen, grillen på max! Jag vill ha biffen det är ett pax! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0