AIK - tyvärr, inget talar för er i vinter

Jag tycker i och för sig att det ska bli roligt att se hur AIK kommer klara av elitseriespel i vinter. AIK är för mig ett klassiskt lag som hör hemma i högsta serien.

MEN, jag är oerhört skeptiskt till om de har ett tillräckligt bra lag. Målvakterna säger jag dock ingenting om. Här är de riktigt bra. Fasth kommer att överraska många, var säkra. Heino-Lindberg gillar jag också. Men en målvakt är ingenting om han inte får bra utespelare till sin hjälp.

Och här kommer problemet. AIK har, helt enkelt, för dåliga utespelare. Ska jag vara helt ärlig så är detta, rent ut sagt, ett riktigt uselt lag (på papperet). De behöver någon som gör poängen i detta lag i år.

Eller vad säger ni? Klarar AIK pressen?

Trevlig helg!
/Anton

















Kommentarer
Postat av: Krille

AIK kan börja förbereda sig på kval tror jag och då

slår vi dem lätt (förhoppningsvis!)

Ha en trevlig helg!

Krille

2010-09-03 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0