Ärligt talat - vill vi ha det så här?

Tacklingar tillhör sporten, det är bara så. Ni som såg elitseriepremiären mellan Timrå och Frölunda vet vad jag kommer att skriva nu.

Ilkka Pikkarainens tackling tog hårt på Frölunda Ville Mäntymaa, så hårt att denne fick föras till sjukhus.

Ärligt talat så börjar jag bli förbannat trött på allt snack om avstängningar. Varför ska Pikkarainen stängas av bara för att hans tackling tar olyckligt?? Nej jag förstår faktiskt inte det. Jag anser att det, återigen, var ett felaktigt beslut och jag vete katten om det ens var en tvåa.
Jag hoppas dock att Mäntymaa mår bra och att han snart är tillbaks i spel igen.
Skärpning!

Tänkte blogga om valet, men gör inte det då jag är oerhört besviken på svenska folket. Men men, fyra år till nästa val!

Återkommer på torsdag,
/Anton


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0