Ingen annan är som oss!




Stiko Per Larsson spelar i Leksand (Sparbanksparken) klockan två nu på lördag. Jag tycker att alla som är i närheten av Leksand då, ska åka och kolla på Stiko. Han är riktigt bra live! Bara tanken att höra Bröder ger mig rysningar!!

Men hans bästa låt, tycker jag, är Värd Att Ha. Riktigt vacker låt som jag har fastnat för ordentligt! Jag ryser och får några tårar i ögonen nu, för nu går låten för fullt här. Början av låten är bäst! Ni måste höra Värd Att Ha via Spotify.

Återkommer i morgon!
/Anton

Kommentarer
Postat av: Micke

Visst platsar Stiko i Landslaget minst 8dar i veckan. Det är rysarvarning på Bröderklippet ovan. Men hans bästa låt är naturligtvis Cykla fortare i viss kånk med Värd att ha tror jag den heter. Hade önskat man bodde närmre Hockeymecka så man kunnat se mer hockey och stiko. puss å kram å nyp i stjärten ;-)

2010-09-02 @ 11:10:06
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Att höra Stiko spela Bröder inför LIF-matcherna ger mig "ståpäls" varje gång. Otroligt!

Såååå skönt att Jensa fick till det ordentligt mot Gurkorna igår, sen att Ollas fick göra ett var ju också nice :o), men vad hände mot slutet???

Ha det så bra!

2010-09-02 @ 12:32:36
Postat av: maria

Det har du rätt i anton :)

2010-09-02 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0