Mästarnas Mästare

En ny säsong av Mästarnas Mästare ska börja i höst.

Jag tycker att det här programmet är riktigt underhållande och att se på. Förra säsongens vinnare Armand Kranjc vann en plats i mitt hjärta. Det kan låta "böligt", men snacka om vinnarskalle! Han gav allt på alla tävlingar, oavsett var det var för tävling.

Armand var i en klass för sig!

Årets deltagare är:

Hanna Ljungberg - fotboll
Marie-Helene "Billan" Östlund - längdskidor
Marianne Berglund - cykel
Evy Palm - löpning
Maria Brandin - rodd
Ingemar Stenmark - alpint
George Scott - boxning
Anders Limpar - fotboll
Kenny Bräck - motorsport
Pekka Lindmark - ishockey
Robert Prytz - fotboll
(http://svt.se/2.114265/start)

Detta är alltså årets deltagare. Tippa vinnaren? Jag sätter mitt tips på Ingemar Stenmark!

I morgon börjar Idol igen, kul! Och sedan så har TV10 premiär, jag ber till gudarna att jag får in den kanalen!

Återkommer på onsdag,
/Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0