Min anställning är snart slut

Jag går, som sagt, in på min sista dag i morgon. Det är blandade känslor.

Jag har haft en väldigt bra tid här på VH Assistans. Jag känner mig oerhört glad över detta.

Mina kollegor här på kontoret kommer att bli otroligt saknade. De har varit ett bra stöd för mig när jag behövt det. Jag kommer också sakna diverse mässor och liknande. Att fått denna chans här på VH och få lite mer inblick i själva verksamheten har betytt mycket.

Nu är det dock dags att gå vidare, och jag gör det med en stolthet. Jag känner en stolthet i att ha fått jobba här.
Vad som händer härnäst vet jag inte riktigt, även om jag har en idé.

Jag återkommer i morgon, med mitt sista blogginlägg.

I dag jobbar Emelie sin första dag med mig, det känns bra!

/Rafiki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0