Mina favoriter i årets Idol

Idol har kommit fram till det fjärde momentet i tävlingen, nämligen samtalet med juryn. Jag har många olika favoriter i årets tävling. Jag tänkte skriva någon rad om de jag tror mest på, här kommer de.

Alice Hagenbrandt - Vad ska man säga? Alice hittades av Anders Bagge efter ett tips från allmänheten. Alice valde att framföra Regina Spektors låt Samson. Hon gjorde det riktigt riktigt bra! Jag rös faktiskt lite, jag tror att Alice kan gå riktigt långt i denna tävling om hon får sjunga det som passar henne, typ åt Spektor-hållet. Hennes framförande hittar ni här!

Elin Blom - Kanske årets snyggaste deltagare. Jag tycker att Elin verkar vara en otrolig cool och häftig tjej, lite som Amanda Jenssen kanske? Hoppas kunna få höra henne sjunga rockigare låtar, det skulle nog passa henne.

Jay Smith - Behövs inga kommentarer här egentligen. Jay rockar!

Jag hoppas att någon av de här tre går långt inom musiken, tre otroliga talanger!

Har ni någon favorit? Skriv och berätt vettja!

I kväll väntar Gardell här i Falun, en perfekt fredagkväll!

Jag går in på mina två sista dagar nästa vecka, återkommer då.

/Anton

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du tycker ungefär som jag! De där är också tre som jag tror och hoppas kommer komma långt :) Elin är ju bara hur cool som helst! :)

2010-09-24 @ 10:42:55
URL: http://poptilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0