Örebro, Rögle och Malmö

Där har ni mitt tips till direktplatserna till Kvalserien i vår. Det kanske är idiotiskt att tippa redan en vecka innan premiären. Men hey,  Mats Wennerholm och Magnus Nyström har tippat en tabell sedan i juni nu typ. Så här kommer mitt tips.

1. Örebro - Har ett riktigt, riktigt bra lag! Ett lag som kommer slåss om förstaplatsen. Min känsla är att Örebro kommer att dominera årets serie. Conny Strömberg kommer att ösa in poäng, som vanligt.

2. Rögle - Har också ett bra lag som ska vara med och slåss om direktplatserna till Kvalserien. Förmodligen Allsvenskans bästa målvaktspar i Gistedt och Fransson. Kanadensaren Eric Himmelfarb är en oerhört intressant värvning. Får han bli frisk kan han bli riktigt bra tror jag.

3. Malmö - Jag gillar verkligen inte Malmö. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Är fortfarande förbannad på Alvarez för tacklingen på Hägga förra året. Trots detta tippar jag alltså Malmö på en tredjeplats. Konstigt, eller hur?

Jag är faktiskt orolig för mitt kära Leksand, tyvärr. Vem ska göra poängen i år? Förlåt, men jag är oerhört skeptiskt.

Återkommer i morgon!
/Anton "Rafiki" Eriksson Trotzig

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

hoppar och jublar efter storvinsten över Brynäs.

2010-09-11 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0