Per-Erik Johnsson

Jag gillar verkligen Timrås nya tränare. Enligt mig så är Johnson en av de absolut bästa tränare svensk hockey har idag.

Det är bara att läsa Expressens intervju med Johnson så förstår man. Han är i Timrå för att vinna och den attityden älskar jag!

"Jag älskar att du tippar guld för ditt eget lag – men du är inte rädd få det kastat i ansiktet senare i vinter?
De som vill kasta det i ansiktet på mig får väl göra det. Varför skulle jag inte tippa guld för mitt lag? Jag fattar det inte. Om jag tippar guld för något annat lag, vad ska jag då säga till mina spelare när vi möter det laget. ”Ja, i dag ska vi ut och få stryk pojkar”. Jag begriper inte hur man kan göra annat än tro på sitt eget lag."
(Ur gårdagens Expressen)

Jag unnar Johnsson framgång och jag hoppas verkligen att han får en bra start på säsongen nu - det är han och hela Timrå värda!

Hörs i morgon igen, då med en nyhet som gjorde mig otroligt glad faktiskt!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0