Persson är för mig en av våra största profiler

Jörgen Persson är 44 år. Några kanske tycker att det är dags för honom att lägga av med pingisen nu. Det tycker dock inte Jörgen själv som nu har startat sin resa mot sitt sjunde(!) OS.
Det finns bara ett ord för det: R E S P E K T!

Jag har egentligen aldrig förstått mig på pingis, tills OS i Aten 2004 och J-O Waldners otroliga boll mot koreanen Ryu Sung Min. Titta och njut, detta är riktigt riktigt snyggt!



Detta var mitt sista inlägg här på bloggen, tack för allt. Vi hörs och syns!

Med vänlig hälsning,
/Anton

Kommentarer
Postat av: Micke

Trodde du mena #23 först. Har alltid också gillat JP men jag håller nog JO som större. Bara att se klippet. lirare !

Men det största profilen är ändå #27 Forzlund !! ;-)

2010-09-28 @ 11:18:55
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Hej Anton!

Vi här nere vill tacka dig för din tid som ungdomsredaktör för VH Action. Synd att du inte

ska fortsätta längre för vi har verkligen gillat

det du har gjort.

Du försvinner väl ändå inte från jordens yta så vi räknar med att vi ses, om inte annat så på någon match.

Som sagt....tack för ett bra jobb. Du är uppskattad!

Kramar

Krille, Patrik och Carina

2010-09-28 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0