Spännande kväll

I kväll så kommer det hem en tjej till mig som förmodligen kommer att börja jobba med mig. Det känns jättekul då jag gick med henne på gymnasiet.

Jag hoppas så klart att det blir klart i kväll, eftersom att det skulle kännas riktigt bra då Victor (en av mina två andra "jobb-assistenter) har ett annat jobb i nuläget och inte kommer kunna jobba med mig så mycket i vinter.

Jag har medvetet undvikit att anställa tjejer som assistenter. Den enkla anledningen till det är att jag själv är kille (ja, det är helt sant ;) ).
Men om jag ska vara helt ärlig så skiter jag i vilket. Det viktigaste för mig är att man trivs med varandra. Jag trivs bra med Victor och Patrik. Varför skulle jag då inte trivas med Emelie?

Men svaret om Emelie kommer börja jobba med mig får vi i kväll, håll tummarna!

Leksand-mora i Tegera i morgon. Det ska bli otroligt spännande att se var Leksand står tycker jag. Denna säsong har jag inte lika höga förhoppningar. Visst, Elitserien kommer alltid vara målet, men missar de igen så är det helt okej. Det som däremot inte är okej är förlust mot mora, det är så mycket känslor i de här derbyna så de matcherna måste vinnas!

Dalarna är vårt landskap, Siljan är vår sjö!

Återkommer på torsdag,
/Anton


Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Katastrooooof!!!!

Hur i h****e kan vår digitalbox gå sönder till seriepremiären? Det är så typiskt! Fattar du vilken katastrof det här innebär? Ja ja...vi hittar nog en lösning, för se matchen det ska vi!

Stor leksandskram från oss här nere i "söder"

2010-09-15 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0