TV-program från barndomen

Härom kvällen så låg jag och tänkte på olika TV-program man kollade på när man var yngre. Det fanns mycket bra, till exempel: Från A till Ö, Björnes Magasin, Brum, Kalles Klätterträd och Trasdockorna. Alla de här programmen kollade jag jämt på. Björnes Magasin är en klassiker.

Trasdockorna minns jag att jag gillade riktigt mycket. Jag gick nyss in på wikipedia.org och sökte fram tv-programmet. Att man har glömt bort figurer som Duttan, Claude och Bak-A-Fram är lite skämmigt faktiskt. Det här var ju figurer som var mina idoler under några år! Riktigt bra program. Vem minns inte Trasdocke-sången?
En trudelutt som gör en glad!

Vad minns ni för barnprogram? Skriv gärna och berätta!
Återkommer i morgon,
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0